Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina se je srečal na spletu s turističnimi ponudniki. Seznanili so se s prvimi rezultati letošnje turistične sezone, ki jo je močno zaznamovala epidemija Covida 19. Kljub temu so bile oglaševalske akcije uspešne – obisk spletnega portala se je povečal več kot 100 %. Snovali so tudi ideje za prihodnje leto, ko naj bi turizem začel postopno okrevati.
Srečanje turističnih ponudnikov destinacije Nova Gorica in Vipavska dolina je letos zaradi zdravstvenih razmer že drugič potekalo preko spleta. Nekaj več kot 40 udeležencev srečanja je prvič nagovorila Erika Lojk, nova direktorica Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina. »Vodenje Zavoda sem prevzela v izjemno turbulentnem času, ko smo po prvem valu epidemije želeli omiliti njene posledice in poskrbeti za uspešno promocijo naše destinacije, hkrati pa smo organizacijsko in poslovno na novo vzpostavljali delovanje zavoda,« je uvodoma poudarila. Predstavila je svojo izkušeno ekipo in dva Turistično informacijska centra v Ajdovščini in Novi Gorici.
Večji del srečanja je bil posvečen predstavitvi letošnjih razvojnih projektov in oglaševalske kampanje. Turističnimi ponudniki so se spomladi dobro odzvali na javni poziv Zavoda za oblikovanje nove ponudbe doživetij. Destinacija je tako na začetku poletja gostom ponudila preko 50 novih vodenih doživetij, ki so objavljena na letos povsem prenovljenem spletnem portalu Vipavska dolina. Zavod je zagnal obsežno oglaševalsko kampanjo z naslovom Rajska dolina obstaja, ki je bila zelo odmevna predvsem v digitalnih medijih. Po zaslugi oglaševanja se je za več kot 100 % povečal obisk spletnega portala Vipavska dolina, izmerjen pa je bil tudi zelo povečan interes obiskovalcev portala za top doživetja in drugo ponudbo na spletnem portalu. Zaradi številnih omejitev potovanj so v poletnih mesecih tako kot drugje v Sloveniji pri nas prevladovali domači gostje, ki se za vodene ture ne odločajo tako pogosto kot tuji gostje. Turistični boni, znani ukrep naše države za omilitev posledic epidemije, so v naše kraje pripeljali veliko turistov, vendar ne dovolj, da bi v celoti nadomestili velik izpad obiska tujih gostov, ki v destinaciji tudi trošijo bistveno več. Kot zanimivost – letos so med tujimi gosti prevladovali Nemci, Avstrijci in Italijani.
Udeleženci srečanja so bili soglasni v oceni, da so letošnje aktivnosti Zavoda pomembna naložba za prihodnost, ko bodo potovanja spet mogoča in varna. Prve raziskave zadovoljstva gostov v Sloveniji so rajska dolina pokazale, da je destinacija Nova Gorica in Vipavska dolina letos zelo napredovala in se z oceno zadovoljstva gostov uvršča tik za tradicionalno najbolj priljubljene slovenske destinacije. Ponudniki turističnih produktov so izrazili zadovoljstvo s sodelovanjem z Zavodom, prispevali pa so tudi nekaj koristnih predlogov za razvoj in še boljšo promocijo destinacije.
Ob koncu srečanja je Zavod za turizem predstavil tudi nove razvojne projekte, ki naj bi prve rezultate prinesli že do prihodnje poletne turistične sezone. Velik del energije in sredstev posvečajo nadaljnji digitalizaciji in promociji. Med drugim načrtujejo digitalizacijo kolesarskih in v nadaljevanju tudi pohodniških poti, digitalizacijo vinske ceste Vipavske doline, razmišljajo pa tudi o razvoju skupnega rezervacijskega sistema destinacije, ki bi ponudnikom nastanitev in vodenih doživetij prinesel znatne prihranke.
TIC Nova Gorica in Center trajnostne mobilnosti Nova Gorica
Kidričeva ulica 11
5000 Nova Gorica
Telefon: 05 330 46 00, 041 460 217
E-mail: nova-gorica@vipavskadolina.si
TIC Ajdovščina
Prešernova ulica 9
5270 Ajdovščina
Telefon: 05 365 91 40, 031 355 110
E-mail: ajdovscina@vipavskadolina.si
TIC Renče – Vogrsko
Bukovica 43
5293 Volčja Draga
Telefon: 041 490 227
E-mail: rence-vogrsko@vipavskadolina.si
Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina
Trg Edvarda Kardelja 1
5000 Nova Gorica
Telefon: 05 330 46 03
E-mail: uprava@vipavskadolina.si