slide14 copy
slide13 copy
slide12 copy
slide11 copy
slide10 copy
slide9 copy
slide8 copy
slide7 copy
slide6 copy
slide5 copy
slide3 copy
slide2 copy
ajdovscina
kapela
Nova Gorica Panorama With Part of Friuli
trg-evrope

Razvojni projekti destinacije

Rajska dolina obstaja – 2021

Razpis: Javni razpis »Za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij Slovenije v letu 2021«

Trajanje projekta: od maja 2021 do oktobra 2021

Namen projekta je krepitev splošne prepoznavnosti vodilne destinacije Nova Gorica in Vipavska dolina z intenzivnejšo promocijo turistične ponudbe ter osredotočanjem na njene drugačnosti, v katerih lahko predvsem zahtevnejši gost prepozna priložnosti za edinstvena doživetja. Ključni vsebinski sklopi letnega načrta promocije destinacije so:

  • vinske posebnosti in avtentična kulinarična ponudba;
  • doživetja, ki povezujejo outdoor aktivnosti z okušanjem lokalnih dobrot;
  • zeleno/trajnostno naravnana doživetja;
  • doživetja za družine.

Na vseh teh področjih destinacija razvija prepoznavne trajnostne destinacijske produkte z višjo dodano vrednostjo, ki so gostom na voljo vse leto.

Aktivnosti v projektu: oglasi v tiskanih medijih, na digitalnih panojih in plakatih, digitalna kampanja na domačem in tujem tržišču, funkcionalna nadgradnja spletnega portala www.vipavskadolina.si, zgibanka Vipavske odprte kleti, …

Vrednost sofinanciranja: 31.000 EUR

Zgodbe dediščine destinacije Nova Gorica in Vipavska dolina

Skrajšan naziv operacije: Zgodbe dediščine

Program: Javni razpis za preoblikovanje turistične ponudbe v vodilnih turističnih destinacijah v letih 2020 in 2021 zaradi epidemije COVID-2019, razpisan od Ministrstva RS za gospodarski razvoj in tehnologijo

Trajanje: od 15.10.2019 do 15.10.2021

Področje: Vodilna destinacija Nova Gorica in Vipavska dolina

Namen operacije: z digitalizacijo kulturne dediščine ustvariti edinstvena turistična doživetja

Glavni cilji operacije: voditi operacijo za dvig kakovosti turistične ponudbe vodilne destinacije, z razvojem turističnih produktov nadgrajevati turistično ponudbo v vodilni destinaciji, digitalno inovirati 4 enote nepremične materialne kulturne dediščine ter krepiti kompetence zaposlenih na področju gostinstva in turizma.   

Oblikovani bodo novi turistični produkti, od katerih bomo dva prijavili kot 5-zvezdični doživetji. Osnova za oblikovanje doživetij predstavlja digitalizacija štirih pomembnih objektov kulturne dediščine:

Solkanski most v Solkanu,
grad Rihemberk v Braniku,
grad v Vipavskem Križu,
arheološko najdišče Castra v Ajdovščini.

Organizirana bodo usposabljanja za zaposlene na področju gostinstva in turizma, ki se nanašajo na teme, povezane z zagotavljanjem avtentične, kakovostne in inovativne turistične izkušnje, storitve ali produkta.

Pričakovani rezultati:

4 novi turistični produkti, skladni z vizijo slovenskega turizma – in dve prijavljeni 5-zvezdični doživetji;
4 enote digitalno inovirane kulturne dediščine;
izobraževanja za zaposlene na področju gostinstva in turizma;
5 % letna povprečna rast prihodov turistov do leta 2024;
6 % letna povprečna rast nočitev do leta 2024.  

Prijavitelj: Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina

Vrednost projekta:

Skupna vrednost upravičenih stroškov: 167.559,50 EUR (brez DDV)

Pričakovana višina sofinanciranja: 117.291,64 EUR (brez DDV), 70 % upravičenih stroškov

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Spletna stran evropske kohezijske politike v Sloveniji: www.eu-skladi.si

 

Vipavska dolina predstavlja svoje drugačnosti - 2020

Razpis: Javni razpis Za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij Slovenije v letu 2020

Trajanje projekta: od junija 2020 do decembra 2020

Namen projekta je krepitev splošne prepoznavnosti vodilne destinacije Nova Gorica in Vipavska dolina z intenzivnejšo promocijo turistične ponudbe in osredotočanjem na njene drugačnosti:

  • pristno in po kakovosti izstopajočo vinsko-kulinarično ponudbo,
  • značilno krajino, kulturno dediščino in neokrnjeno naravo,
  • raznolike možnosti aktivnega sproščanja v naravnem okolju skozi vse leto.

Aktivnosti v projektu: oglasi v domačih in tujih tiskanih medijih, obsežna digitalna kampanja na domačem in tujem tržišču, preureditev domačega portala www.vipavskadolina.si, izdelava promocijskih filmčkov, dokup fotografij, …

Čas za vas – Brda. Vipavska dolina. Kras.

Skupna zgodba pod krovnim sloganom Čas za vas. Brda. Vipavska dolina. Kras. se tudi v letu 2021 nadaljuje. Kampanja je v lanskem poletju prvič združila tri vinske regije in pet destinacij v unikatno zgodbo, prepleta kulturne in naravne dediščine z žlahtnimi avtohtonimi sortami vin, ter z odličnostjo nadgrajuje slovenski turizem. Letos skupaj sodeluje preko 20 znamenitosti, preko 40 gostincev, preko 40 vinarjev in preko 100 lokalnih vodnikov, ki sledijo Zelenim smernicam slovenskega turizma. 

Rdeča nit letošnjega dogajanja je odkrivanje raznolikosti in žlahtnosti teritorija preko kulinaričnih okusov. Posebej za kampanjo so gostinci pripravili krožnike »Čas za vas«, ki so sestavljeni iz svežih lokalnih sestavin, pripravljeni pretežno po tradicionalnih receptih posamezne regije, z dodano noto kreativnosti kuharskih šefov. Na vinskih degustacijah pa vsaka destinacija, enako kot lani, v ospredje postavlja paradnega konja: v Brdih rebulo, Vipavski dolini zelen, na Krasu teran. 

Vsi, ki v regiji prenočijo vsaj 2 noči ob nastanitvi prejmejo KARTICO ZVESTOBE. Ta jim odpira pot do odkritij največjih biserov dediščine ter edinstvenih okusov povezanega teritorija s posebnimi ugodnostmi: 
- Pri VINARJIH priložnost degustacije »Čas za vas« iz vzorcev lokalnih vin med njimi nepogrešljivih rebule, zelena in terana ter različnih starih domačih vinskih sort, na Krasu in v Brkinih pa tudi izvrstnih žganic.
- Pri GOSTINCIH možnost naročila krožnika »Čas za vas« iz lokalnih sezonskih sestavin, ki bo obiskovalce na vsakem koraku presenetil z drugačnimi barvami in okusi.
- Ob obisku ZNAMENITOSTI 20 % nižjo ceno vstopnine.

QR koda na kartici zvestobe gosta v vsakem trenutku popelje do ponudbe in URNIKOV odprtja znamenitosti, ki jih želijo obiskati ter gostinskih lokalov. Prvič imamo skupaj zbrano gostinsko ponudbo na ravni regije in možnost vsak dan v tednu ponuditi gostom odrt lokal s toplo hrano.

https://brda-vipavskadolina-kras.si/">https://brda-vipavskadolina-kras.si/

 

Prijavi se na e-novice

Sledite nam

Kontaktni podatki

Javni zavod za turizem 
Nova Gorica in Vipavska dolina
Trg Edvarda Kardelja 1
5000 Nova Gorica
Telefon: 05 330 46 00
E-mail: nova-gorica@vipavskadolina.si

TIC Nova Gorica in Center trajnostne mobilnosti Nova Gorica
Kidričeva ulica 11
5000 Nova Gorica
Telefon: 05 330 46 00, 041 460 217
E-mail: nova-gorica@vipavskadolina.si

TIC Ajdovščina
Prešernova ulica 9
5270 Ajdovščina
Telefon: 05 365 91 40, 031 355 110
E-mail: ajdovscina@vipavskadolina.si

Dodatno

Kje se nahajamo?