Operacija LAS »Razvoj novih potencialov v vinogradništvu in enoturizmu spodnje Vipavske doline«, s kratkim nazivom »ENOTOUR 2«, je nadaljevanje uspešnega projekta ENOTUR na temo inovativnega povezovanja za razvoj vinogradništva in enoturizma spodnje Vipavske doline.
Ključni namen nadaljevanje projekta je vzpostaviti povezovanje vinarjev območja LAS, prenosi dobrih praks in terenskih izkušenj med vinarji in vinarji celotnega območja LAS, nadaljevanje spremljanja vinogradov in analize grozdja in vina ter izvedbe predstavitvenih degustacij za blagovno znamko »Vipavska dolina – Terase Izbrano« ter dvig prepoznavnosti območja v širši regiji, nacionalni ravni, ter Izdelava koncepta in idejne osnove za Tehnološki center za kmetijstvo v Dornberku.
Nosilec je LAS V objemu sonca, partnerji pa: Mestna občina Nova Gorica, Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, Kmetijski inštitut Slovenije, KGZ Nova Gorica, Zavod Konzorcij vinarjev Vipavske doline, Občina Renče-Vogrsko, Občina Šempeter-Vrtojba, Občina Miren-Kostanjevica, ZTKMŠ Brda in Krajevna skupnost Branik.
Zavod bo v okviru projekta kril stroške objave dveh strokovnih člankov, oblikoval info table, organiziral vinski vlak za novinarje s kulturnim-kulinaričnim programom ter pridobil nekaj novinarjev iz tujine, ki bodo obiskali našo destinacijo. Vse aktivnosti zavoda se bodo izvajale od januarja do junija 2023.
Junija 2022 smo se uspešno prijavili na Javni razpis za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji v letu 2022, ki v ospredje še bolj postavlja trajnostne pristope na področju promocije.
Namen projekta je usmerjena krepitev prepoznavnosti vodilne destinacije Nova Gorica in Vipavska dolina z intenzivnejšo promocijo turistične ponudbe ter osredotočanjem na njene drugačnosti, v katerih lahko predvsem zahtevnejši gost prepozna priložnosti za edinstvena doživetja. Ključni vsebinski sklopi letnega načrta promocije destinacije so: vinske posebnosti, avtentična kulinarična ponudba, outdoor doživetja, zelena doživetja in doživetja za družine.
Intenzivnost pomoči celotnega projekta je znašala 90 %, sofinancirana sredstva so znašala 31.000 €. Projekt je trajal od junija 2022 do novembra 2022. V okviru projekta smo izvajali digitalno oglaševanje preko Facebooka in Googla na domačem in tujih trgih ter nagovarjali preko treh pristajalnih strani. S sredstvi projekta so bili sofinancirani nekateri tiskani oglasi, e-Zeleni napotki za obiskovalce, nadgradnja domačega portala www.vipavskadolina.si, prisotnost z vsebinami na platformi Outdooracitive.com, celostna vsebinska izgradnja kartografskega portala Vipavska dolina – spletna aplikacija Vipava Valley Outdoor, na kateri so objavljene kolesarske in pešpoti, in dogodek za ponudnike Zeleni dan Vipavske doline s trajnostnimi vsebinami.
Razpis: Javni razpis »Za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij Slovenije v letu 2021«
Trajanje projekta: od maja 2021 do oktobra 2021
Namen projekta je krepitev splošne prepoznavnosti vodilne destinacije Nova Gorica in Vipavska dolina z intenzivnejšo promocijo turistične ponudbe ter osredotočanjem na njene drugačnosti, v katerih lahko predvsem zahtevnejši gost prepozna priložnosti za edinstvena doživetja. Ključni vsebinski sklopi letnega načrta promocije destinacije so:
Na vseh teh področjih destinacija razvija prepoznavne trajnostne destinacijske produkte z višjo dodano vrednostjo, ki so gostom na voljo vse leto.
Aktivnosti v projektu: oglasi v tiskanih medijih, na digitalnih panojih in plakatih, digitalna kampanja na domačem in tujem tržišču, funkcionalna nadgradnja spletnega portala www.vipavskadolina.si, zgibanka Vipavske odprte kleti, …
Vrednost sofinanciranja: 31.000 EUR
Skrajšan naziv operacije: Zgodbe dediščine
Program: Javni razpis za preoblikovanje turistične ponudbe v vodilnih turističnih destinacijah v letih 2020 in 2021 zaradi epidemije COVID-2019, razpisan od Ministrstva RS za gospodarski razvoj in tehnologijo
Trajanje: od 15.10.2019 do 15.10.2021
Področje: Vodilna destinacija Nova Gorica in Vipavska dolina
Namen operacije: z digitalizacijo kulturne dediščine ustvariti edinstvena turistična doživetja
Glavni cilji operacije: voditi operacijo za dvig kakovosti turistične ponudbe vodilne destinacije, z razvojem turističnih produktov nadgrajevati turistično ponudbo v vodilni destinaciji, digitalno inovirati 4 enote nepremične materialne kulturne dediščine ter krepiti kompetence zaposlenih na področju gostinstva in turizma.
Oblikovani bodo novi turistični produkti, od katerih bomo dva prijavili kot 5-zvezdični doživetji. Osnova za oblikovanje doživetij predstavlja digitalizacija štirih pomembnih objektov kulturne dediščine:
Solkanski most v Solkanu,
grad Rihemberk v Braniku,
grad v Vipavskem Križu,
arheološko najdišče Castra v Ajdovščini.
Organizirana bodo usposabljanja za zaposlene na področju gostinstva in turizma, ki se nanašajo na teme, povezane z zagotavljanjem avtentične, kakovostne in inovativne turistične izkušnje, storitve ali produkta.
Pričakovani rezultati:
4 novi turistični produkti, skladni z vizijo slovenskega turizma – in dve prijavljeni 5-zvezdični doživetji;
4 enote digitalno inovirane kulturne dediščine;
izobraževanja za zaposlene na področju gostinstva in turizma;
5 % letna povprečna rast prihodov turistov do leta 2024;
6 % letna povprečna rast nočitev do leta 2024.
Prijavitelj: Javni zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina
Vrednost projekta:
Skupna vrednost upravičenih stroškov: 167.559,50 EUR (brez DDV)
Pričakovana višina sofinanciranja: 117.291,64 EUR (brez DDV), 70 % upravičenih stroškov
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Spletna stran evropske kohezijske politike v Sloveniji: www.eu-skladi.si
Razpis: Javni razpis Za sofinanciranje aktivnosti promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij Slovenije v letu 2020
Trajanje projekta: od junija 2020 do decembra 2020
Namen projekta je krepitev splošne prepoznavnosti vodilne destinacije Nova Gorica in Vipavska dolina z intenzivnejšo promocijo turistične ponudbe in osredotočanjem na njene drugačnosti:
Aktivnosti v projektu: oglasi v domačih in tujih tiskanih medijih, obsežna digitalna kampanja na domačem in tujem tržišču, preureditev domačega portala www.vipavskadolina.si, izdelava promocijskih filmčkov, dokup fotografij, …
Skupna zgodba pod krovnim sloganom Čas za vas. Brda. Vipavska dolina. Kras. se tudi v letu 2021 nadaljuje. Kampanja je v lanskem poletju prvič združila tri vinske regije in pet destinacij v unikatno zgodbo, prepleta kulturne in naravne dediščine z žlahtnimi avtohtonimi sortami vin, ter z odličnostjo nadgrajuje slovenski turizem. Letos skupaj sodeluje preko 20 znamenitosti, preko 40 gostincev, preko 40 vinarjev in preko 100 lokalnih vodnikov, ki sledijo Zelenim smernicam slovenskega turizma.
Rdeča nit letošnjega dogajanja je odkrivanje raznolikosti in žlahtnosti teritorija preko kulinaričnih okusov. Posebej za kampanjo so gostinci pripravili krožnike »Čas za vas«, ki so sestavljeni iz svežih lokalnih sestavin, pripravljeni pretežno po tradicionalnih receptih posamezne regije, z dodano noto kreativnosti kuharskih šefov. Na vinskih degustacijah pa vsaka destinacija, enako kot lani, v ospredje postavlja paradnega konja: v Brdih rebulo, Vipavski dolini zelen, na Krasu teran.
Vsi, ki v regiji prenočijo vsaj 2 noči ob nastanitvi prejmejo KARTICO ZVESTOBE. Ta jim odpira pot do odkritij največjih biserov dediščine ter edinstvenih okusov povezanega teritorija s posebnimi ugodnostmi:
- Pri VINARJIH priložnost degustacije »Čas za vas« iz vzorcev lokalnih vin med njimi nepogrešljivih rebule, zelena in terana ter različnih starih domačih vinskih sort, na Krasu in v Brkinih pa tudi izvrstnih žganic.
- Pri GOSTINCIH možnost naročila krožnika »Čas za vas« iz lokalnih sezonskih sestavin, ki bo obiskovalce na vsakem koraku presenetil z drugačnimi barvami in okusi.
- Ob obisku ZNAMENITOSTI 20 % nižjo ceno vstopnine.
QR koda na kartici zvestobe gosta v vsakem trenutku popelje do ponudbe in URNIKOV odprtja znamenitosti, ki jih želijo obiskati ter gostinskih lokalov. Prvič imamo skupaj zbrano gostinsko ponudbo na ravni regije in možnost vsak dan v tednu ponuditi gostom odrt lokal s toplo hrano.
https://brda-vipavskadolina-kras.si/">https://brda-vipavskadolina-kras.si/
Sledite nam
Javni zavod za turizem
Nova Gorica in Vipavska dolina
Trg Edvarda Kardelja 1
5000 Nova Gorica
Telefon: 05 330 46 00
E-mail: nova-gorica@vipavskadolina.si
TIC Nova Gorica in Center trajnostne mobilnosti Nova Gorica
Kidričeva ulica 11
5000 Nova Gorica
Telefon: 05 330 46 00, 041 460 217
E-mail: nova-gorica@vipavskadolina.si
TIC Ajdovščina
Prešernova ulica 9
5270 Ajdovščina
Telefon: 05 365 91 40, 031 355 110
E-mail: ajdovscina@vipavskadolina.si